email biuro@compasspoint.pl       telefon 48 608 368 768       telefon 48 602 333 121

Oczekiwania

Compass Point oferuje niezależne doradztwo, którego głównym celem jest wsparcie placówek medycznych w wyzwaniach związanych z rosnącą liczbą pacjentów poprzez tworzenie rekomendacji zawierających wskazówki, jak uzyskać optymalne warunki do rozwoju, jak wykorzystać posiadane zasoby i jak podnieść wydajność instytucji. Projekt nosi znamiona audytu zewnętrznego, który umożliwia uzyskanie rzeczywistego obrazu funkcjonowania placówki pod kątem danego zabiegu czy usługi. Daje to możliwość przeprowadzenia dogłębnej analizy, wysnucia wniosków i zaproponowania rekomendacji pozwalających na pozyskanie większej liczby pacjentów, usprawnienie przepustowości placówki, dostarczenie informacji zwrotnych od pacjentów i ich opinii na temat realizowanych usług.

badanie satysfakcji pacjenta

Klient / Pacjent

Tyle oczekiwań, ilu pacjentów. Ale wszyscy tak naprawdę chcą jednego – aby lekarz poświęcił im czas, jak najwięcej czasu. Pacjent chce być wysłuchany, potraktowany z uwagą.

Czytaj dalej

zarządzanie placówką medyczna

Przedsiębiorca / Właściciel

Zarządzanie placówką wymaga wielu umiejętności, bezbłędnego poruszania się w gąszczu przepisów prawnych, jak i działań organizacyjnych, dzięki którym będzie ona sprawnie funkcjonować.

Czytaj dalej

Back to Top